#1 2009-05-07 18:36:06

michal328

Administrator

702846
Zarejestrowany: 2009-05-04
Posty: 15
Punktów :   

Zasady!!

1. Postanowienia ogóle
1.1. Wszystkie treści zebrane w dziale Zasady Forum Salam są równoważne z Regulaminem.
1.2. Wszystkie wątki nawołujące do nawrócenia na jakąkolwiek religię oraz traktujące o niższości lub wyższości jednej religii, kultury lub cywilizacji nad inną będą karane upomnieniem autora.
1.3. Wszystkie posty zawierające treści niekulturalne, powszechnie uważane za obraźliwe lub świadomie i bezpodstawnie obrażające innych (w tym także Forum lub Forumowiczów) oraz wulgarne, będą karane ostrzeżeniem autora, a wulgaryzmy kasowane.
Mile widziana jest konstruktywna krytyka Forum (w dziale O Forum), pozwalająca udoskonalić działanie strony, niedopuszczalne są natomiast agresywne wypowiedzi. Forum jest moderowane. Każdy Użytkownik zaakceptował ten fakt godząc się przy rejestracji na przyjęcie obowiązujących tu zasad. W związku z powyższym - walka o konstytucyjną wolność słowa nie przyniesie spodziewanych skutków.
1.4. Wszelkiej maści fanatycy religijni oraz antyreligijni itp. nie są mile widziani na Forum.

2. Początki na Forum
2.1. Nowi Użytkownicy w pierwszej kolejności powinni zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz strukturą Forum Salam.
2.2. Zachęcamy do przywitania się z Forumowiczami i napisania paru zdań o sobie w dziale Kawiarenka - Wątek Zapoznawczy. Bez dokonania tej uprzejmości, dostęp do szerszej części Forum będzie ograniczony.

3. Porządek na Forum

3.1. Zanim rozpoczniesz nowy temat upewnij się, że taki lub podobny już nie istnieje.
3.2. Upewnij się czy rozpoczynasz swój wątek w odpowiednim dziale.
3.3. Staraj się by twoje posty związane były z tematem i działem w jakim się wypowiadasz.
3.4. Jeśli po wysłaniu posta przypomnisz sobie o czymś czym chcesz podzielić się z innymi Forumowiczami , a nikt jeszcze nie odpowiedział - dopisz swoją myśl używając w tym celu opcji Edytuj w prawym górnym rogu wiadomości.
3.5. Prosimy o ograniczenie umieszczanie na Forum postów zawierających jedynie emotki (typu: ) lub pojedyncze słowa nie wnoszących wiele do tematu rozmowy. Osoby, które nagminnie będą zamieszczały tego typu posty będą upominane.
3.6. Na Forum Salam obowiązuje zasada tajności korespondencji - wszelkie publikacje PW czy maili (za wyjatkiem oficjalnej korespondencji z administratorami forum) bez zezwolenia autora będą usuwane a osoba publikującą karana ostrzeżeniem. Przypadki obraźliwych bądź nagminnych i niepożądanych wiadomości należy zgłaszać do Administratora.
3.7. Jest to polskie Forum, uprasza się więc o prowadzenie dyskusji w języku polskim - odnosi się to także do przytaczanych cytatów (zaleca się przytoczenie oryginału tłumaczonej wypowiedzi bądź jej źródła w sieci). Reguła ta obowiązuje na całym Forum Salam z wykluczeniem działu Foreign Language Speakers (forum ogólnodostępne).
3.8. Jeśli ktoś ma ochotę reklamować swoją lub cudzą działalność na naszym Forum, proszony jest o kontakt z Administratorem. Bez pytania adresy WWW w Linkowni zamieszczać mogą tylko Użytkownicy aktywnie biorący udział w życiu Forum. Użytkownicy rejestrujący się jedynie w celu zamieszenia reklamy będą banowani, a ich posty usuwane.
3.9. Wątki stojące na granicy Regulaminu lub nie związane z tematyką Forum Salam będą przesuwane do podforum Offtopic. Wątki łamiące Regulamin mogą być kasowane bez dodatkowego uzasadnienia.

4. Aktywność na Forum
4.1. Konta nie aktywowane dłużej niż 7 dni, będą usuwane. Konto zostaje aktywowane po opublikowaniu przez użytkownika wypełnionej ankiety aktywacyjnej w Wątku Zapoznawczym.
4.2. Konta osób, które w ciągu pierwszych 2 tygodni od zarejestrowania się nie napiszą przynajmniej 2 wiadomości, zostaną usunięte.
4.3. Konta użytkowników biorących jedynie bierny udział w życiu Forum przez okres dłuższy niż 2 miesiące (Użytkownicy często logujący się, a nie piszący postów), będą usuwane bądź blokowane.
4.4. Konto Forumowicza, który napisał więcej niż 10 wiadomości, a nie odwiedzał Forum dłużej niż 2 miesiące (z przyczyny nie znanej Administratorowi - moderator_salam@gazeta.pl ) zostanie zablokowane i jednocześnie dodane do Grupy KONTA DEZAKTYWOWANE. Konto dezaktywowane w każdej chwili, bez żadnych konsekwencji, można aktywować poprzez kontakt z Administratorem. Operacja dezaktywacji kont ma na celu utrzymanie porządku na Forum Salam.
4.5. Jeżeli Użytkownik konta dezaktywowanego nie zgłosi chęci udziału w Forum w ciągu 2 miesięcy, jego konto zostanie usunięte.
4.6. Użytkownicy usunięci ze względu na zbyt małą aktywność na Forum mają prawo ponownego zarejestrowania się. Dane o wszystkich usuwanych kontach są przechowywane w bazie Forum Salam.
4.7. Zgodnie z przyjętą na Gromader.org polityką bezpieczeńśtwa i jakości, posty oraz wątki użytkowników, nie są usuwane automatycznie ani masowo na prośbę Użytkownika nawet po odejściu z Forum. Likwidacja konta następuje na w/w zasadach i zgodnie z Warunkami Rejestracji. Każdy bierze odpowiedzialność za to co piszesz na Forum. Szanujmy czas i chęc pomocy innych skoro o nią sami prosiliśmy.

5. Konsekwencje nieprzestrzegania zasad przyjętych na Forum
5.1. Administrator może usunąć lub zablokować konto Użytkownika, który zakłóca porządek poprzez powtarzające się agresywne wypowiedzi, atakowanie i obrażanie innych Użytkowników.
5.2 Członkowie Grupy Moderatorzy nie mogą samodzielnie bez przyczyny odbierać uprawnień innym Forumowiczom. Jeżeli ostrzeżenia nie przynoszą rezultatu, prośbę o usunięcie lub ograniczenie dostępu do wybranych części Forum rozpatruje Administrator po konsultacji z innymi Moderatorami.
5.3. Otrzymanie 3 ostrzeżeń jest jednoznaczne z usunięciem z Forum bez możliwości ponownej rejestracji.
5.4. Regulamin Forum nie zawiera wszelkich możliwych przewinień. W sytuacji pojawienia się ich nowej kategorii moderatorzy stosować będą kryterium akceptowalnych relacji międzyludzkich. Ich przekroczenie skutkować będzie karą, nawet jeśli nie było to określone w Regulaminie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl